Monday, April 30, 2007

きんようびに


さとうせんせいのクラスはせんしゅうのきんようびにミュジカルをみせました。
さとうせんせいやジョージュさんのしゃしんをとりました。

2 comments:

Cyril Shmatov said...

Answering Sato-sensei's question about the promotion test, the trick is that one can only advance one step at a time, and there is no way to avoid the shameful kyu ranks. I should have started taking the tests a long time ago.

The next test is this June, but it is right before my defense at CU, so I don't think I can make it.

satoza said...

けんどう,とてもじょうずでしたね。わたしもいちねんしましたが,ぜんぜんだめでした。けんどうはとてもむずかしいですよね。